Review | Order and chaos 2 - Redemption

Nu stiu cate dintre voi sunteti innebunite dupa jocuri video pe calculator sau pe telefon, insa eu sunt o jucatoare inraita. Cand eram mai domnisoara (acum sunt o doamna), nu prea ma pasionau jocurile, si asta doar din simplu fapt ca nu le incercasem vreodata. Eram pasionata doar de treburi domnisoresti: make-up, haine, shopping, yahoo, hi-5. Asta pana cand l-am cunoscut pe sotul meu; el a fost cel care m-a initiat in lumea aceasta virtuala

Primul joc care m-a cucerit a fost World of Warcraft si initierea a fost pretty smooth, m-a lasat sa joc de pe contul lui si m-a indemnat sa fac treburi femeiesti: sa gatesc (cooking) si sa culeg floricele (also known as herbalism); incet, incet m-a trimis la pescuit (fishing) si la exploatare miniera (mining), iar toata aceasta experienta s-a lasat cu un cadou si anume: jocul + prima expansiune a acestuia. Am devenit fascinata de joc, atat de fascinata incat nici nu simțeam că laptopul imi ardea piciorul din cauza ca se incingea de la atata jucat.
     Cinci ani mai tarziu si placerea de a juca acest tip de jocuri inca mai exista. Asa ca aceasta postare este in special pentru cei pasionati de jocuri.

Order and chaos II-Redemption (OC2) este un joc online pe roluri. il gasiti in magazinul play si descarcarea acestuia este gratis.

Inainte de toate vreau sa va spun ca trebuie sa va pregătiți moral pentru o pierdere imensa si anume: toate videourile cu nepoteii vostri draguti, toate selfiurile pe care le faceti zilnic, chiar si pozele descarcate de pe Pinterest pentru ca acest joc ocupa foarte mult spatiu.
     Un alt lucru pe care trebuie sa-l metionez este ca, daca ca mine, nu sunteti intotdeauna in pas cu "moda" IT si nu detineti cel mai tare telefon de pe piata, OC2 va fi un pic prea mult pentru telefoanele voastre. Partea cu lagul este in mare parte din cauza serverelor dar cateva secunde de blocare si delay sunt clar din cauza telefonului. Eu am testat acest joc de pe un Samsung Galaxy 5 si am observat ca dupa jumatate de ora de jucat, s-a cam incins telefonul. De asemenea, bateria va avea si ea de suferit, așa că pregatiti-va incarcatorul daca intentionati sa jucati.
      Cel mai mare minus al acestui joc este ca nu poti juca cu un player care foloseste un alt sistem de operare ca al tau. Mai exact, eu nu pot juca cu sotul meu deoarece eu folosesc android si el IOS. Am incercat si esuat in a-l convinge sa-si schimbe telefonul, asa ca nu vad alta solutie decat sa-mi gasesc alt sot. :)) Atat de fain este jocul asta. :D

Desi am inceput cu dezavantajele, consider că acest joc merita tot "deranjul", Intru macar cate o ora pe zi si asta din cauza ca nu am timp, nu ca nu as vrea; dar cand joc, ma detaseaza de tot stresul.

La crearea personajului pentru inceput trebuie sa alegeti serverul, apoi sexul, rasa (human, mendel, elf, orc si kratan) și clasa (warrior, ranger, mage, blood knight și monk). In legatura cu modificarea personajului, optiunile sunt limitate. Nu sunt multe coafuri, forme ale fetei sau alte accesorii din care puteti alege.

Zi de zi va așteapta cadouri, o roata a norocului si comori.

Cea mai bună metoda prin care poti face level up este prin completarea quest-urilor dar poti merge si in dungeon de la level 15 sau in dream la level 10. Dream-ul este un fel de dungeon pe care il poti parcurge singur.

Completarea quest-urilor este destul de usoara, exista un quest book in care veti gasi toate quest-urile pe care le-ati luat. Tot de acolo puteti selecta questul pe care doriti sa-l faceti, iar in acest sens, selectati "Set active". Quest-ul selectat ca activ va aparea in partea de sus a ecranului si daca doriti, printr-o simpla atingere pe acel quest va aparea o linie punctata care va va îndruma spre locul metionat in quest. Daca linia este rosie inseamna ca este departe de locul in care va aflati, dar daca este albastra, ca in cazul din poza, inseamna ca este undeva prin apropriere. Puteti consulta si harta pentru a vedea unde aveti de completat questuri.

Instant quest-urile apar ... instant. :)) Acestea se activeaza in momentul in care indepliniti o conditie a acestuia si se completeaza automat cand ati indeplinit toate conditiile. Astfel nu pierzi timp alergand de la un NPC la altul.

In poza de mai sus se pot observa si butoanele pe care le accesati in lupta: unul dintre ele este butonul de atac standard, iar celelalte trei sunt skill-uri pe care le invatati pe masura ce avansati in level. Acestea se pot schimba, astfel că le puteti pune la indemana pe cele pe care le considerati mai folositoare. Tot in partea dreapta se afla si saculetul la"purtător" in care puteti adauga alte skill-uri sau diferite consumabile.

Meniurile si submeniurile sunt destul de complexe. In partea stanga a ecranului gasiti: social, guild, crafting, skills, bag şi equipment, iar in partea dreapta: solo (dungeon), dungeon, quest book, auction house, tournament şi options.

Un lucru interesant este faptul ca, in schimbul catorva banuti,puteti da upgrade la arma folosind alte arme.

In concluzie, acest joc mi se pare "WOW on the go". Un joc bine realizat, cu grafica frumoasa, quest-uri interesante si un storyline care iti trezeste interesul. Incercati-l si o sa vedeti ca nu o sa va mai puteti dezlipi degetele de pe ecran. :)