Review carte | O noapte de neuitat

De la Amanda Quick (Jayne Ann Krentz) nu am citit nicio carte, dar ceva m-a facut sa aleg O noapte de neuitat. Numeste-o intuitie sau pur noroc, dar aceasta carte a fost chiar pe sufletul meu. Desi titlul m-a dus cu gandul la o poveste siropoasa, avand in vedere ca se afla la categoria thriller de pe Libris, am ales-o sperand ca voi gasi o poveste plina de mister si asa a fost.

📕 Cartea o gasiti pe Libris, la pretul de 12.35 lei.

O noapte de neuitat - Jayne Ann Krentz - Amanda Quick

O carte bine structurata, cu 50 capitole, care te fac sa numeri paginile si sa spui ca mai citesti doar un capitol, dar citesti inca 5, chiar daca esti foarte obosit/a. Cu siguranta exista carti mai bune si mai pline de suspans, insa mie chiar mi-a placut aceasta carte si am citit-o relativ repede (cat mi-a permis timpul).

Cartea incepe in forta, cu personajul principal, Irene, care descopera ceva ingrozitor atunci cand se intoarce acasa. Apoi, actiunea se muta peste 17 ani, unde autoarea ne dezvaluie o Irene increzatoare, curioasa si sexy care, din cauza unui email misterios, se intoarce in orasul natal pe care l-a dat de mult uitarii. Desi intoarcerea i-a fost grea, de cosmar chiar, anumite persoane o ajuta sa depaseasca acest lucru dar si sa faca fata evenimentelor neplacute ce vor urma.

Desi povestea este destul de tumultoasa, autoarea a reusit sa integreze cu succes cateva momente romantice care au parut naturale si deloc inoportune. Nu te-ai astepta ca Irene sa aiba timp pentru dragoste, iar daca esti o impatimita a misterelor si a thrillerelor, ai putea fi cumva deranjata ca actiunea este "intrerupta" de momente siropoase, dar iti garantez ca intamplarile sunt asa de bine asezate, incat chiar te bucuri de reusita ei pe planul sentimental.

Personajele mi-au placut foarte mult, fiecare a contribuit la mentinerea suspansului, iar denzodamantul a fost total neasteptat. Mi-am facut tot felul de scenarii, am incercat sa descifrez misterele, rand pe rand, dar am fost total departe de adevar, desi de obicei sunt destul de perspicace. Nu as vrea sa va dau foarte multe detalii despre poveste sau personaje intrucat imi doresc sa traiti aceeasi experienta ca mine, sa fiti de-a dreptul uimiti de secretele si scandalurile scoase la lumina.

Am fost chiar incantata de stilul de scriere al autoarei, atat de incantata incat sunt in cautarea unui nou roman scris de ea. Din cate am citit, pare o adevarata "fabrica de bestselleruri", caci are nici mai putin de 80 de tilturi publicate in intreaga lume.

O carte plina de emotie, suspans si mister, un thriller pe cinste.

__________________________________________
O noapte de neuitat, Jayne Ann Krentz  - 336 pagini